Návrh marketingové strategie pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí – Ing. Jakub Dědeček
Ing. Jakub Dědeček
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí
Proposal of marketing strategy for small and medium-sized businesses using social networks
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí a její následné vyhodnocení. Teoretická část postupně popisuje problematiku marketingu v malém a středním podnikání, jejich rozdíly a význam marketingové strategie. Dále téma sociálních sítí s podrobnějším popisem těch, které budou použity v návrhu marketingové strategie a s důvody, že …viacAbstract:
The main goal of the work is to design a market strategy for small and medium enterprises with using of social networking and its evaluation. The theoretical part describes marketing problems in small and medium-sized business, their differences and the importance of marketing strategy. Furthermore, analyzing the topic of social networks with a more detailed description of those used in marketing strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zverejniť od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dědeček, Jakub. Návrh marketingové strategie pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík