Jana Machalová

Bakalářská práce

Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií

Marketing strategy of chain store with sleep showrooms
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti provozující řetězec spánkových studií a zabývající se především prodejem matrací a postelí. V literární rešerši je zachycena problematika dotýkající se marketingové strategie a jejích jednotlivých částí. V navazující vlastní části je stěžejním bodem analýza situační, ale i vnějšího a vnitřního prostředí vyúsťující ve SWOT analýzu …více
Abstract:
The bachelor's thesis follows up with the proposal of a marketing strategy for a company keeping a chain of sleep showrooms and dealing primarily with the sale of mattresses and beds. The literature search covers issues related to the marketing strategy and its individual parts. In the following part, the key point is the situation analysis, but also the external and internal environment surround-ings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta