Ing. Zdeněk Kříž

Master's thesis

Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech

Social Advertising as a Communication Tool on Social Issues
Abstract:
Abstrakt KŘÍŽ, Zdeněk. Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. x s. Sociální reklama patří mezi nejviditelnější nástroje marketingové komunikace neziskových organizací. V teoretickém kontextu popíšeme sociální reklamu v rámci marketingové strategie neziskových organizací. V analytické části se zaměříme na užívání …more
Abstract:
Abstract Social advertising is one of the most visible marketing communication tools of non-profit organizations. In the theoretical contex we describe social advertising in the marketing strategies of non-profit organizations. In the analytical part we focus on specific elements in creation of social advertising and the effectiveness of the general public.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze