Ing. Zdeněk Kříž

Master's thesis

Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech

Social Advertising as a Communication Tool on Social Issues
Anotácia:
Abstrakt KŘÍŽ, Zdeněk. Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. x s. Sociální reklama patří mezi nejviditelnější nástroje marketingové komunikace neziskových organizací. V teoretickém kontextu popíšeme sociální reklamu v rámci marketingové strategie neziskových organizací. V analytické části se zaměříme na užívání …viac
Abstract:
Abstract Social advertising is one of the most visible marketing communication tools of non-profit organizations. In the theoretical contex we describe social advertising in the marketing strategies of non-profit organizations. In the analytical part we focus on specific elements in creation of social advertising and the effectiveness of the general public.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze