Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech – Ing. Zdeněk Kříž
Ing. Zdeněk Kříž
Master's thesis
Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech
Social Advertising as a Communication Tool on Social Issues
Anotácia:
Abstrakt KŘÍŽ, Zdeněk. Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. x s. Sociální reklama patří mezi nejviditelnější nástroje marketingové komunikace neziskových organizací. V teoretickém kontextu popíšeme sociální reklamu v rámci marketingové strategie neziskových organizací. V analytické části se zaměříme na užívání …viacAbstract:
Abstract Social advertising is one of the most visible marketing communication tools of non-profit organizations. In the theoretical contex we describe social advertising in the marketing strategies of non-profit organizations. In the analytical part we focus on specific elements in creation of social advertising and the effectiveness of the general public.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5941/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽ, Zdeněk. \textit{Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/9trysd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Neziskové organizace jako součást bezpečnostního systému ČR a jejich působení v oblasti prevence kriminality
Eva Mannertová Pospíšilová -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková