Bohumil Urban

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

New trends in marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci. Analyzuje využití virálního, guerillového a internetového marketingu v praxi. V praktické části popisuje konkrétní marketingové kampaně, především s přihlédnutím na úsporu nákladů.
Abstract:
The theses concerns new trend in marketing communication. Analysis usage of viral, guerilla and internet marketing. Describes specifics marketing campaigns, mostly considering cost savings.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Václav Batěk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22175