Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B – Lucie ZAKI
Lucie ZAKI
Bachelor's thesis
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Exhibitions and Fairs as Part of Marketing Communications with a Focus on B2B Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá specifiky veletrhů a výstav jako jednoho z nástrojů marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na trhy B2B, popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích. Využití veletrhu je charakterizováno jako jeden z významných nástrojů. Praktická část analyzuje výsledky marketingového …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the specifics of trade fairs and exhibitions as a tool of marketing communication in B2B companies. The theoretical part presents the literary sources of marketing communications with a focus on B2B markets, describes the tools of communication mix in these markets. The use of fairs is characterized as one of the important tools. The practical part analyzes the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAKI, Lucie. \textit{Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/9u3nfb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAKI, Lucie. Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub -
Analýza kladů a nedostatků bezpečnostního systému České republiky a návrhy na jeho zdokonalení
Jan Pácal -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem
Lucie Zaki