Bc. Michaela Součková

Master's thesis

Změna zacílení reklamy na těhotné ženy s přesahem do tří let věku dítěte

Changing the targeting of advertising to pregnant women up to three-year-old child
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou změny zacílení reklamního sdělení na těhotné ženy. Hlavním cílem bylo zjištění možného potenciálu této skupiny z hlediska firem, které se rozhodnou tento cílový segment oslovit. Problematika byla zasazena do teoretického zázemí nástrojů marketingové komunikace s rozšířením o moderní přístupy ke komunikaci s cílovými spotřebiteli. Součástí diplomové práce bylo …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of changing the targeting of advertising messages to pregnant women. The main goal was to determine the possible potential of this group in terms of companies that decide to address this target segment. The issue was embedded in the theoretical background of marketing communication tools with the extension of modern approaches to communication with target consumers …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní