Změna zacílení reklamy na těhotné ženy s přesahem do tří let věku dítěte – Bc. Michaela Součková
Bc. Michaela Součková
Diplomová práce
Změna zacílení reklamy na těhotné ženy s přesahem do tří let věku dítěte
Changing the targeting of advertising to pregnant women up to three-year-old child
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou změny zacílení reklamního sdělení na těhotné ženy. Hlavním cílem bylo zjištění možného potenciálu této skupiny z hlediska firem, které se rozhodnou tento cílový segment oslovit. Problematika byla zasazena do teoretického zázemí nástrojů marketingové komunikace s rozšířením o moderní přístupy ke komunikaci s cílovými spotřebiteli. Součástí diplomové práce bylo …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of changing the targeting of advertising messages to pregnant women. The main goal was to determine the possible potential of this group in terms of companies that decide to address this target segment. The issue was embedded in the theoretical background of marketing communication tools with the extension of modern approaches to communication with target consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oegu3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev