Marketingová komunikace - product placement – Yuliia Makarova
Yuliia Makarova
Bakalářská práce
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication - product placement
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá tématem „Marketingová komunikace – product placement“. V teoretické části práce je charakterizován komunikační mix, definice a historie vzniku product placement a efektivita tohoto marketingového nástroje. Ve stejné části práce je hodnocen výskyt product placementu v mediálním prostoru, konkrétně v oblasti televizní tvorby a kinematografii a uvádějí se příklady …víceAbstract:
The subject of the presented bachelor thesis is "Marketing communication - product placement." The theoretical section of the thesis defines the communication mix, as well as the definition, history, and effectiveness of product placement as a marketing tool. The presence of product placement in the media space is evaluated in the same section of the work, specifically in the fields of television production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva