Aplikace psychomotoriky u dětí se syndromem ADHD v předškolním věku jako forma podpory a zmírňování projevů daného postižení – Bc. Věra Bartůšková
Bc. Věra Bartůšková
Diplomová práce
Aplikace psychomotoriky u dětí se syndromem ADHD v předškolním věku jako forma podpory a zmírňování projevů daného postižení
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aplikací psychomotoriky u dětí předškolního věku se syndromem ADHD a jejím vlivem na projevy tohoto syndromu v oblasti grafomotoriky a sluchové percepce, obeznámenosti s pojmem syndrom ADHD u učitelek předškolních zařízení a mírou využívání psychomotoriky učitelkami mateřských škol.Abstract:
This dissertation aims to find practical use for application of psychomotorics on children in pre-school age with ADHD syndrome and its influence on syndrome manifestations in the fields of graphomotorics and audial perception,and it also tries to inform the pre-school teachers about the term ADHD and to let it come to common use of psychomotorics by pre-school teachers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vmor1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2006
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTŮŠKOVÁ, Věra. \textit{Aplikace psychomotoriky u dětí se syndromem ADHD v předškolním věku jako forma podpory a zmírňování projevů daného postižení}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/9w22bd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Reading Development in Pre-School Age
Monika Crháková -
Second language at a pre-school age: Lexical and syntactical levels of speech
Zuzana Javorová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age
Eva ODVÁRKOVÁ -
Hudebně pohybová výchova dětí předškolního věku jako cesta k tanečnímu divadlu. Musical-motoric education of pre-school age children as a way to a dance theatre
Simona BRÁZDOVÁ CHRISTIANOVÁ -
Learning English in Pre-school age ? Parents? Beliefs
Lucie Teplá