Analýza komunikačního mixu a návrh na jeho podporu pro daný podnik – Lenka Burianová
Lenka Burianová
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu a návrh na jeho podporu pro daný podnik
Analysis of Communication Mix and Design for its Support for a Given Company
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Analýza komunikačního mixu a návrh podpory prodeje pro daný podnik je zaměřena na firmu KVĚTINY Ing. Zdeňka Škařupová, která sídlí v Hodslavicích. Firma se zabývá floristickými pracemi, jakými jsou luxusní, dárkové, nevšední kytice, svatební fullservis, dušičková vazba, vánoční floristika, jarní vazba, smuteční věnce a kytice, výzdoba interiérů, přízdoba hrnkových rostlin …víceAbstract:
Bachelor thesis with the title of Analysis of the Communication Mix and Proposal Sales Support for the Company is focused on the company called KVĚTINY Ing. Zdeňka Škařupová, located in Hodslavice. The company deals with floristic works, such as luxurious, gift, unusual bouquets, bridal full-service, Souls' bindings, Christmas floristry, spring binding, funeral wreaths and bouquets, interior decoration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Robert Sigmund
- Oponent: Zdeňka Škařupová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURIANOVÁ, Lenka. \textit{Analýza komunikačního mixu a návrh na jeho podporu pro daný podnik}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9w368h/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev