Marketingová komunikace webových stránek vybraného města – Bc. Jaroslav Veselý
Bc. Jaroslav Veselý
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Marketing Communications of websites of a selected town
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy webových stránek města zjistit, jakým způsobem město komunikuje se svými občany a navrhnout případná zlepšení v této komunikaci. Důležitým faktorem zkoumaným při analýze těchto stránek je marketingová komunikace a její efektivita. V teoretické části je pojednáváno o historii internetové komunikace, o legislativě potřebné při tvorbě webových stránek …moreAbstract:
The purpose of this thesis is, based on the analysis of the city's website, to find out how the city communicates with its citizens and to suggest possible improvements in this communication. An important factor examined in the analysis of the site is marketing communication and its effectiveness. The theoretical part deals with the history of Internet communication, legislation required for creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zlkcz/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÝ, Jaroslav. \textit{Marketingová komunikace webových stránek vybraného města}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9wid0k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev