Digital marketing strategy for a selected business – Martina Svobodová
Martina Svobodová
Bachelor's thesis
Digital marketing strategy for a selected business
Digitální marketingová strategie pro firmu Angis Plus s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii digitálního marketingu společnosti Angis Plus s.r.o.Cílem bakalářské práce je zhodnotit nástroje a strategie používané společností v digitálním světě, její slabé stránky, identifikace zlepšení a způsob, jak zlepšit současnou strategii společnosti. První část práce se zabývá marketingovou definicí. Dále se práce zabývá digitálním marketingem, popisuje jeho …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the digital marketing strategy for Angis Plus Ltd. The aim of the thesis is to evaluate the tools and strategies used by the company in the digital world, its weak point, identification of improvement and how to improve the current strategy of the company. The first part of the thesis focuses on marketing definition. Further the thesis deals with digital marketing, describes …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Čačková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev