Bc. Sandra Ratajová

Bakalářská práce

Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace

Influencer as a progressive element of modern marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing a jeho přínos pro firmy. Primárním cílem této práce je tedy zjistit přínosy influencerů firmám, zda je tento způsob propagace měřitelný a zhodnotit jaké faktory je důležité sledovat při výběru influencera ke spolupráci. V teoretické části je popsáno jak funguje marketingová komunikace, komunikační a marketingový mix a co znamená influencer marketing …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on influencer marketing and its benefits for companies. The primary goal of this work is to find out the benefits of influencers, whether this method of collaboration is measurable and to evaluate what factors are important to monitor while choosing an influencer for the cooperation. The theoretical part describes how marketing communication works, the communication and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2022
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/pl5f4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.