Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace – Bc. Sandra Ratajová
Bc. Sandra Ratajová
Bakalářská práce
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Influencer as a progressive element of modern marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing a jeho přínos pro firmy. Primárním cílem této práce je tedy zjistit přínosy influencerů firmám, zda je tento způsob propagace měřitelný a zhodnotit jaké faktory je důležité sledovat při výběru influencera ke spolupráci. V teoretické části je popsáno jak funguje marketingová komunikace, komunikační a marketingový mix a co znamená influencer marketing …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on influencer marketing and its benefits for companies. The primary goal of this work is to find out the benefits of influencers, whether this method of collaboration is measurable and to evaluate what factors are important to monitor while choosing an influencer for the cooperation. The theoretical part describes how marketing communication works, the communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/pl5f4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RATAJOVÁ, Sandra. \textit{Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/9yrwcz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev