Přípravná třída pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí – Bc. Libuše OBORNÁ
Bc. Libuše OBORNÁ
Diplomová práce
Přípravná třída pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
THE PREPARATORY CLASS OF PRIMARY SCHOOL
Anotace:
Jedním z nesčetných úkolů a principů demokratické společnosti je zajistit bezproblémové soužití různých minoritních skupin s majoritní společností tak, aby fungovalo na principu vzájemné tolerance a respektu. Takového stavu ve společnosti lze patrně dosáhnout pouze systematicky promyšlenou a efektivní prací, která musí být důsledně prováděna. Je potřeba, abychom s touto problematikou seznamovali již …víceAbstract:
One of the innumerable tasks and principles of a democratic society is to ensure trouble-free coexistence of various minority groups with the majority societies, so that it works on the principle of mutual tolerance and respect. Such a state of society can be only reached with systematically coherent and effective work that must be consistently implemented. We already need to inform small children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2013
Zveřejnit od: 4. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBORNÁ, Libuše. Přípravná třída pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová