Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o. – Bc. Simona Košková
Bc. Simona Košková
Bakalářská práce
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Efective online marketing communication of selected organisation - Fairmade s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat dosavadní komunikační nástroje společnosti Fair Made s.r.o., zanalyzovat jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci získaných dat a informací, které může společnost implementovat do svého plánování. Teoretická část je věnována shrnutí teoretických poznatků z oblasti marketingu. Praktická část je věnována stávající marketingové komunikaci společnosti …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is describe the existing communication tools of Fair Made s.r.o., to analyze their effectiveness and then to suggest improvements in the data and information that the company can implement into their plannig. The theorerical part is devoted to a summary of theoretical knowledge in the field of marketing. The practical part is devoted to the current marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/x7ong/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Ondřej Bačina
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev