Bc. Simona Košková

Bakalářská práce

Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.

Efective online marketing communication of selected organisation - Fairmade s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat dosavadní komunikační nástroje společnosti Fair Made s.r.o., zanalyzovat jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci získaných dat a informací, které může společnost implementovat do svého plánování. Teoretická část je věnována shrnutí teoretických poznatků z oblasti marketingu. Praktická část je věnována stávající marketingové komunikaci společnosti …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is describe the existing communication tools of Fair Made s.r.o., to analyze their effectiveness and then to suggest improvements in the data and information that the company can implement into their plannig. The theorerical part is devoted to a summary of theoretical knowledge in the field of marketing. The practical part is devoted to the current marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Bačina
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.