Rockový fanoušek jako příjemce marketingové komunikace – Martin Palounek
Martin Palounek
Diplomová práce
Rockový fanoušek jako příjemce marketingové komunikace
Rock Fan as a Recipient of Marketing Communication
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na získání informací o rockovém fanouškovi, které budou využitelné pro potřeby marketingové komunikace. Popisuje, jak se rockeři odlišují od běžné populace v základních popisných charakteristikách, hodnotách, názorech, postojích a životním stylu. Tyto rozdíly zkoumá také na úrovni jednotlivých dílčích žánrů a zároveň se snaží nalézt společné prvky. Zabývá se poselstvím, symbolikou …víceAbstract:
This thesis is primarily focused on collecting insights regarding rock music fan that can be applied to marketing communication. Its main aim is to describe how the rock fans are different from the major population in terms of descriptive characteristics, values, opinions and lifestyle. The points of parity and the points of difference are investigated on the level of rock sub-genres. The message, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev