Public Relations jako nástroj komunikační strategie neziskových organizací – Lenka PARCHAŃSKI
Lenka PARCHAŃSKI
Bakalářská práce
Public Relations jako nástroj komunikační strategie neziskových organizací
Public Relations as a tool of communication strategy of the non-profit organizations
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje Public Relations v organizacích soukromoprávního neziskového sektoru. V teoretické části práce jsou popsány základní charakteristické rysy, pojmy a funkce týkající se neziskového sektoru, oboru Public Relations a komunikace v neziskových organizacích. Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí kvalitativní metodologie způsob uplatňování Public Relations u vybraných neziskových …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with Public Relations priváte organizations in the non-profit sector. The theoretical part describes the main characteristics of the non-profit sector, field of Public Relations and Communications in non-profit organization. The aim of this thesis is to determine a method using qualitative methodology application of Public Relations for selected non-profit organizations in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2013
Zveřejnit od: 20. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Tímea Trzos, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PARCHAŃSKI, Lenka. Public Relations jako nástroj komunikační strategie neziskových organizací. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a stabilizace dobrovolníků v neziskových organizacích: kvalitativní srovnání dvou lokálních organizací v České republice a v Nizozemí
Lenka Ošťádalová -
Výzkum výdělečné činnosti vybraných nestátních neziskových organizací okresu Olomouc
Marie POLEPILOVÁ -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Role a postavení Public relations v komerčním a neziskovém sektoru
Tomáš Kocian -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Fundraising a public relations neziskové organizace
Dita Kopecká -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková