Bc. Lucie Žaloudková

Bachelor's thesis

Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.

Ways of communication with customers as marketing strategy in specified company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou způsobů komunikace společnosti Shell se zákazníky. Všechny způsoby komunikace se týkají pouze jedné divize společnosti, kterou je divize Retailu. Tato divize se zabývá provozem čerpacích stanic Shell. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické znalosti v oblasti komunikace se zákazníky a popis jednotlivých nástrojů marketingové komunikace …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of ways of communication of Shell with their customers. All methods of communication relate to only one division of the company which is a division of Retail. This division is engaged in the operation of petrol stations Shell. The work is divided into two parts. The first part focuses on theoretical knowledge in the field of communication with customers and description …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích