Bc. Lucie Žaloudková

Bachelor's thesis

Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.

Ways of communication with customers as marketing strategy in specified company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou způsobů komunikace společnosti Shell se zákazníky. Všechny způsoby komunikace se týkají pouze jedné divize společnosti, kterou je divize Retailu. Tato divize se zabývá provozem čerpacích stanic Shell. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické znalosti v oblasti komunikace se zákazníky a popis jednotlivých nástrojů marketingové komunikace …viac
Abstract:
This thesis deals with the analysis of ways of communication of Shell with their customers. All methods of communication relate to only one division of the company which is a division of Retail. This division is engaged in the operation of petrol stations Shell. The work is divided into two parts. The first part focuses on theoretical knowledge in the field of communication with customers and description …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích