Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě. – Bc. Lucie Žaloudková
Bc. Lucie Žaloudková
Bachelor's thesis
Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.
Ways of communication with customers as marketing strategy in specified company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou způsobů komunikace společnosti Shell se zákazníky. Všechny způsoby komunikace se týkají pouze jedné divize společnosti, kterou je divize Retailu. Tato divize se zabývá provozem čerpacích stanic Shell. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické znalosti v oblasti komunikace se zákazníky a popis jednotlivých nástrojů marketingové komunikace …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of ways of communication of Shell with their customers. All methods of communication relate to only one division of the company which is a division of Retail. This division is engaged in the operation of petrol stations Shell. The work is divided into two parts. The first part focuses on theoretical knowledge in the field of communication with customers and description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zcku1/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽALOUDKOVÁ, Lucie. \textit{Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/a0ufsz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev