Komunikace rozvojových záměrů měst s lokálními stakeholders – Nikola Kinkorová
Nikola Kinkorová
Diplomová práce
Komunikace rozvojových záměrů měst s lokálními stakeholders
Communication of development plans of cities with local stakeholders
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aplikací marketingových principů v oblasti městského rozvoje. Hlavním cílem práce je vypracovat návrh efektivního komunikačního plánu pro města a obce, který podpoří interakci a participaci s lokálními stakeholdery. Návrh vychází z dobrých příkladů z praxe, podmínek města Strakonice a potřeb lokálních stakeholderů. Teoretická část přibližuje management, participaci a komunikaci …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the application of marketing principles in the field of urban development. The main goal of the work is to develop a proposal for an effective communication plan for cities and municipalities, which will support interaction and participation with local stakeholders. The proposal is based on good examples from practice, the conditions of the city of Strakonice and the needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94529
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94529
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková