Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie – Bc. Kateřina Hofmanová
Bc. Kateřina Hofmanová
Diplomová práce
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení věrnostního programu Lidl Plus od společnosti Lidl a zjištění jeho silných a slabých stránek a následné navržení zlepšení věrnostního programu. Pro dosažení tohoto cíle byl proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření na jedné z prodejen Lidl, kterého se zúčastnilo 150 respondentů. Data získána z dotazníkového šetření byla následně vyhodnocena …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the loyalty program Lidl Plus from the company Lidl and to identify its strengths and weaknesses and then propose improvements to the loyalty program. To achieve this goal, a quantitative survey was conducted through a questionnaire survey at one of the Lidl stores, which was attended by 150 respondents. The data obtained from the questionnaire survey were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jb25p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ -
Loajalita a spokojenost návštěvníků kulturních akcí ve vybraném regionu
Marika Machačová -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost a loajalita návštěvníka turistické oblasti Pálava a Lednicko-valtický areál
Sára Kaufová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Kvalita destinace a její vliv na spokojenost a loajalitu návštěvníků
Denisa MATĚJKOVÁ