Lobbying jako součást komunikačního mixu – Bc. Michal Oravec
Bc. Michal Oravec
Bachelor's thesis
Lobbying jako součást komunikačního mixu
Lobbying as part of the communication mix
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza komunikačního mixu se zaměřením na lobbing u společnosti pohybující se v moderním sportovním odvětví - golfu. Teoretická část obsahuje vymezení komunikačního mixu a lobbingu jako jeho součásti. V závěru teoretické části je kladen důraz na sportovní marketing. Aplikační část obsahuje analýzu marketingových činností konkrétní společnosti s důrazem na komunikační mix …viacAbstract:
The theme of the thesis is to analyze communication mix, with a view to lobbing, in a company with business activities in sport sphere – golf. The theoretical part contains the definition of lobbying as a part of a communication mix. Emphasis is placed on sports marketing at the end of the theoretical part. The application part contains an analysis of marketing activities in a concrete company with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j9aw4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC
Vanesa PACKOVÁ -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová