Výuka výchovy k občanství prostřednictvím autorské didaktické hry – Bc. Jan Voříšek
Bc. Jan Voříšek
Diplomová práce
Výuka výchovy k občanství prostřednictvím autorské didaktické hry
Civic education through original didactic game
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Výuka výchovy k občanství prostřednictvím autorské didaktické hry“ se v úvodu zabývá krátkým shrnutím dosavadního poznání v oblasti použití didaktických her ve výuce a také obsahuje teoretickou oporu pro tvorbu autorské didaktické hry v této práci popsané. Jedná se však pouze o prototyp hry pokrývající osm vyučovacích hodin výchovy k občanství v šesté třídě. Právě vytvoření …víceAbstract:
Thesis titled Civic education through original didactic game summarizes actual knowledge in field of didactic game use in teaching in its introduction. It also includes theory background for creating of the original didactic game that is present in this thesis. However, it is solely a prototype demonstrating eight lessons of civics in sixth grade. The focus of this thesis was the prototype game creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jdcsz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství občanské výchovy pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Individualisation in Teaching English to Young Learners
Markéta Nekulová -
Fun elements and game-like activities as a part of teaching English at Czech schools
Lucie MRKVICOVÁ -
Přístupy k výuce témat souvisejících s předsudky a stereotypy v rámci výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Kristýna TANCEROVÁ -
Identifikace používaných výukových metod Výchovy k občanství v tradiční, montessori a daltonské pedagogice
Veronika Pazderová -
Aplikace vybraných aspektů alternativních vzdělávacích koncepcí ve výuce Výchovy k občanství na základních školách
Ivana Růžková -
Game-based learning: Příklady dobré praxe a návrh výukové počítačové hry
Filip Šelong -
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová