Aplikace vybraných aspektů alternativních vzdělávacích koncepcí ve výuce Výchovy k občanství na základních školách – Bc. Ivana Růžková
Bc. Ivana Růžková
Diplomová práce
Aplikace vybraných aspektů alternativních vzdělávacích koncepcí ve výuce Výchovy k občanství na základních školách
Application of selected aspects of alternative educational concepts during teaching of Civic Society Education at elementary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vybranými alternativními školami a využitím výukových metod v předmětu Výchovy k občanství na základních školách. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlen pojem alternativních škol, jejich vlastnosti a funkce. Dále jsou charakterizovány čtyři klasické reformní školy. Jedná se o školu waldorfskou, montessori, daltonskou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4209
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Hana Šebestová
- Oponent: Mgr. Irena Kapustová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽKOVÁ, Ivana. \textit{Aplikace vybraných aspektů alternativních vzdělávacích koncepcí ve výuce Výchovy k občanství na základních školách} [online].
Hradec Králové, 2016 [cit. 2021-01-28]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/sgm95t/>.
Diplomová práce.
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Hana Šebestová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - český jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - občanská nauka
Práce na příbuzné téma
-
K problematice obrany vlasti ve výuce Výchovy k občanství
Tereza Janků -
Analýza vzdělávacích obsahů Výchovy k občanství vzhledem k tématu zdravověda
Eliška Ellen Rozkovcová -
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech jako součást vzdělávacího obsahu výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Markéta ROCHOVANSKÁ -
Využití rakouského kompetenčního modelu ve výchově k občanství na základních školách
Kateřina Semotamová -
Výuka výchovy k občanství u Čechů žijících v zahraničí se zaměřením na Řecko
Ilona Kučmová -
Problematika formování české národní identity na příkladu první světové války a její využití ve Výchově k občanství
Vladimír Holík -
Globální problémy ve výuce výchovy k občanství
Karla Kočvarová -
Integrace environmentální tematiky do hodin Výchovy k občanství
Klára Formánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva