Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky – Tereza Mládková
Tereza Mládková
Master's thesis
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Analysis of Social Networks Influence on Consumer Behaviour on the Cosmetics Market
Abstract:
Diplomová práce řeší vliv sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti kosmetiky. Cílem práce bylo definovat možné způsoby, kterými mohou firmy respondenty skrze sociální sítě ovlivnit a také zhodnotit možnosti spolupráce kosmetických značek s influencery a postoj respondentů vůči propagaci na sociálních sítích. Výzkum byl proveden formou elektronického písemného dotazování a zúčastnilo se ho …moreAbstract:
This diploma thesis deals with social networks influence on consumer behaviour on the cosmetics market. Goal of this thesis is to define possible ways for companies how to influence respondents via social networks and evaluate possibilities of cooperation between cosmetics brands with influencers together with attitude of respondents towards promotion on social networks. The research was conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146876
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2022
- Supervisor: Markéta Zajarošová
- Reader: Hana Káňová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLÁDKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/a91uzg/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová