Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky – Tereza Mládková
Tereza Mládková
Diplomová práce
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Analysis of Social Networks Influence on Consumer Behaviour on the Cosmetics Market
Anotace:
Diplomová práce řeší vliv sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti kosmetiky. Cílem práce bylo definovat možné způsoby, kterými mohou firmy respondenty skrze sociální sítě ovlivnit a také zhodnotit možnosti spolupráce kosmetických značek s influencery a postoj respondentů vůči propagaci na sociálních sítích. Výzkum byl proveden formou elektronického písemného dotazování a zúčastnilo se ho …víceAbstract:
This diploma thesis deals with social networks influence on consumer behaviour on the cosmetics market. Goal of this thesis is to define possible ways for companies how to influence respondents via social networks and evaluate possibilities of cooperation between cosmetics brands with influencers together with attitude of respondents towards promotion on social networks. The research was conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146876
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Hana Káňová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MLÁDKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/a91uzg/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová