Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení – Sandra Doglia
Sandra Doglia
Diplomová práce
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Analysis of the communication strategy for launch of the NUXOR brand on the Czech market and recommendations for its improvement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikační strategie uvedení značky Lindt NUXOR od společnosti Lindt & Sprüngli na českém trhu. Teoretická část poskytne informace o značce a strategickém řízení značky. Popsány jsou také značkové a komunikační strategie, přičemž zvláštní pozornost je věnována komunikaci na sociálních sítích. Dále se práce věnuje procesu uvádění nové značky na trh, jehož součástí …víceAbstract:
This master's thesis deals with the analysis of the communication strategy for the launch of the Lindt NUXOR brand by Lindt & Sprüngli on the Czech market. The theoretical part provides information about the brand and brand management strategies. Branding and communication strategies are also described, with particular attention paid to social media communication. The thesis further addresses the process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92324
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Šárka Uchytilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková