Marketingová komunikace ŠKODA AUTO a.s. na rakouském trhu – Timur Šiml
Timur Šiml
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ŠKODA AUTO a.s. na rakouském trhu
Marketing communication SKODA AUTO a.s. on the Austrian market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci ŠKODA AUTO a.s. na rakouském trhu. Práce si klade za cíl vysvětlit pojmy marketingové komunikace ve své teoretické části a v praktické části popsat marketingovou komunikaci značky na trhu. Teoretická část je řešena kompilací poznatků z odborné literatury, který byl konzultován s vedoucím práce. Praktická část je řešena dotazováním odborníků z …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of ŠKODA AUTO a.s. on the Austrian market. The thesis aims to explain the concepts of marketing communication in its theoretical part and in the practical part to describe the marketing communication of the brand in the certain market. The theoretical part is solved by compiling knowledge from the literature, which was consulted with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2022
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: Václav Vlasák, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights