Bc. Lucie Opletalová

Diplomová práce

Elektronický marketing leteckých společností

Electronic marketing of airlines
Anotace:
Diplomová práce na téma Elektronický marketing leteckých společností je rozdělena do tří částí: teoreticko-metodologická část, analytická část a návrhová část. Teoreticko-metodologická část se zabývá vymezením základních pojmů, popisem historického vývoje letecké dopravy, vymezením legislativního rámce letecké dopravy včetně definování pojmů dle příslušného zákona, dále charakteristikou organizací …více
Abstract:
Master's Dissertation on the topic of Electronic marketing of airlines is divided into three parts: theoretical part, the analytical part and proposal part. The theoretical part contains definition of basic terms, description of the historical development of air transport, definition of the legislative framework of air transport including the definition of terms according to the relevant law, the characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/cqana/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze