Elektronický marketing leteckých společností – Bc. Lucie Opletalová
Bc. Lucie Opletalová
Diplomová práce
Elektronický marketing leteckých společností
Electronic marketing of airlines
Anotace:
Diplomová práce na téma Elektronický marketing leteckých společností je rozdělena do tří částí: teoreticko-metodologická část, analytická část a návrhová část. Teoreticko-metodologická část se zabývá vymezením základních pojmů, popisem historického vývoje letecké dopravy, vymezením legislativního rámce letecké dopravy včetně definování pojmů dle příslušného zákona, dále charakteristikou organizací …víceAbstract:
Master's Dissertation on the topic of Electronic marketing of airlines is divided into three parts: theoretical part, the analytical part and proposal part. The theoretical part contains definition of basic terms, description of the historical development of air transport, definition of the legislative framework of air transport including the definition of terms according to the relevant law, the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/cqana/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OPLETALOVÁ, Lucie. \textit{Elektronický marketing leteckých společností}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ad1wy2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev