Elektronický marketing leteckých společností – Bc. Lucie Opletalová
Bc. Lucie Opletalová
Master's thesis
Elektronický marketing leteckých společností
Electronic marketing of airlines
Abstract:
Diplomová práce na téma Elektronický marketing leteckých společností je rozdělena do tří částí: teoreticko-metodologická část, analytická část a návrhová část. Teoreticko-metodologická část se zabývá vymezením základních pojmů, popisem historického vývoje letecké dopravy, vymezením legislativního rámce letecké dopravy včetně definování pojmů dle příslušného zákona, dále charakteristikou organizací …moreAbstract:
Master's Dissertation on the topic of Electronic marketing of airlines is divided into three parts: theoretical part, the analytical part and proposal part. The theoretical part contains definition of basic terms, description of the historical development of air transport, definition of the legislative framework of air transport including the definition of terms according to the relevant law, the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/cqana/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev