Shijing Zhang

Bakalářská práce

Customer Management in the Energy Company

Zákaznický management v energetické společnosti
Anotace:
Práce nejprve představuje důležitost řízení vztahů se zákazníky. Literární řešerše prezentuje problematiku zákaznické loajality, metody Net Promoter Score a modelu IDIC. Data byla sesbírána dotazováním za účelem stanovení skóre NPS. Pro hlavní segmenty zákazníků byl proveden průzkum spokojenosti s cílem vytvořit efektivně cílenou zákaznickou strategii. Výběrový soubor zahrnoval 306 zákazníků, kteří …více
Abstract:
The thesis first indicates the importance of customer relationship management. Literature review of customer loyalty, NPS, and IDIC model are included in the article. The examination of secondary data in order to determine NPS scores were researched. A satisfaction survey has been carried out for the main business sectors in order to make an effectively targeted customer strategy. The sample of data …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Elvíra Čermáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87571