Volný čas adolescentů ve výchovných ústavech Jihomoravského kraje během pandemie COVID-19 – Bc. Monika Polická
Bc. Monika Polická
Bakalářská práce
Volný čas adolescentů ve výchovných ústavech Jihomoravského kraje během pandemie COVID-19
Leisure time of adolescents in juvenile homes of the South Moravian Region during the COVID-19 pandemic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současnou situací pandemie COVID-19, která změnila způsob trávení volného času a zároveň klade velké nároky na psychické zdraví u dospívajících umístěných ve výchovných ústavech. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy, které se v širším pojetí týkají adolescentů z výchovných ústavů. Praktická část této práce …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the current COVID-19 pandemic situation which changed the way of spending the leisure time and at the same time puts emphasis on the mental health of adolescents situated in the juvenile homes. This bachelor thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part introduces terms that pertain to adolescents in the juvenile homes in a broader concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ohusa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Komparace postojů ke školnímu vzdělávání dětí žijících v dětském domově a dětí žijících v rodině
Kateřina EHLOVÁ -
Životní spokojenost a sebestigmatizace u duševně nemocných během pandemie COVID-19
Michaela Šrubařová