Analýza merchandisingu v drogeriích – Petra Korvasová
Petra Korvasová
Master's thesis
Analýza merchandisingu v drogeriích
Merchandising Analysis in Drugstores
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá zjištěním úrovně mechandisingu ve vybraných maloobchodních řetězcích. Cílem práce byla analýza současné úrovně merchandisingu zubních past Signal ve vybraných maloobchodních řetězcích na území města Ostravy. Výzkum zahrnoval 17 maloobchodních jednotek, z toho 12 drogerií a 5 hypermarketů. Výsledky marketingového výzkumu byly získány prostřednictvím kvalitativní analýzy …viacAbstract:
This diploma thesis finds out a merchandising level in selected retail chains. The aim of this thesis was to analyze current merchandising levels of Signal toothpaste in selected retail chains in the city of Ostrava. The research included seventeen ratail units which consisted of twelve chemist's and five hypermarkets. The results of marketing research were acquired by means of qualitative analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Petra Krbová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev