Bc. Michaela Svobodová

Master's thesis

Branding and its history - Red Bull

Branding and its history - Red Bull
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je stanovení strategie značky a marketingové komunikace společnosti Red Bull CZ s.r.o., a to prostřednictvím podnikové struktury a marketingové strategie akcí. Tato práce se bude zabývat úspěšnou světovou značkou, její historií, lokálními a globálními aktivitami pro budování značky a marketingovou komunikací. Všechny tyto aktivity budou popsány skrze Red Bull Dodgeball …more
Abstract:
The main aim of the diploma thesis is to determinate brand strategy and marketing communication of the company Red Bull CZ, s.r.o., through corporate structure and event marketing strategy. This thesis will address to successful global brand, its history, global and local brand building activities and marketing communication. All these activities author describes through the Red Bull DodgeBall 2. Reader …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses