Bc. Matěj Velička

Bachelor's thesis

Metody guerilla marketingu

The Methods of Guerrilla Marketing
Abstract:
Teoreticko-metodologická část práce popisuje základní prvky marketingu, jako potřeba, směna či trh. Dále marketing, jako takový a jeho vývoj z hlediska koncepcí. Druhá polovina první části je věnována guerilla marketingu a jeho metodám, což je podstata celé práce. Na konci kapitoly lze nalézt média, která lze při realizaci guerilla marketingové kampaně využít. Kapitola je zakončena právními aspekty …more
Abstract:
Theoretical and methodological part describes the basic elements of marketing, as needs, exchange and market. Furthermore, describes marketing itself and its evolution in terms of concepts. The second half of the first part is devoted to guerrilla marketing and its methods, which is the essence of the whole work. At the end of the chapter you can find a media that can be used in implementing guerrilla …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication