Bc. Matěj Velička
Bachelor's thesis
Metody guerilla marketingu
The Methods of Guerrilla Marketing
Abstract:
Teoreticko-metodologická část práce popisuje základní prvky marketingu, jako potřeba, směna či trh. Dále marketing, jako takový a jeho vývoj z hlediska koncepcí. Druhá polovina první části je věnována guerilla marketingu a jeho metodám, což je podstata celé práce. Na konci kapitoly lze nalézt média, která lze při realizaci guerilla marketingové kampaně využít. Kapitola je zakončena právními aspekty …moreAbstract:
Theoretical and methodological part describes the basic elements of marketing, as needs, exchange and market. Furthermore, describes marketing itself and its evolution in terms of concepts. The second half of the first part is devoted to guerrilla marketing and its methods, which is the essence of the whole work. At the end of the chapter you can find a media that can be used in implementing guerrilla …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bdcs3/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek