Učení čtení v učebnicích anglického jazyka – Bc. Marie ŽVÁČKOVÁ
Bc. Marie ŽVÁČKOVÁ
Master's thesis
Učení čtení v učebnicích anglického jazyka
Reading comprehension in English language textbooks
Abstract:
This diploma thesis deals with teaching reading in English language lessons. The theoretical part of this thesis deals with the theory of teaching reading and using textbooks in English language lessons. The practical part of this thesis compares the theoretical background with the practice of teachers and describes textbooks that these teachers use during their English lessons. The description of …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá výukou čtení v hodinách anglického jazyka. Teoretická část práce se zabývá teorií výuky čtení a použití učebnic ve výuce anglického jazyka. Praktická část porovnává teorii s praxí učitelů a popisuje učebnice, které tito učitelé používají. Popis těchto učebnic se zaměřuje na cvičení, které jsou zaměřeny na rozvoj dovednosti čtení.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽVÁČKOVÁ, Marie. Učení čtení v učebnicích anglického jazyka. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / UAJma-UDĚJmi
Theses on a related topic
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights