Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň – Bc. Simona HUBÁČKOVÁ
Bc. Simona HUBÁČKOVÁ
Master's thesis
Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň
Research of indoor advertising in shopping centers in the city of Pilsen
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň. Jejím cílem je analyzovat vnímání reklamy ve vybraných nákupních centrech nakupujícími. Teoretická část práce vymezuje základní definice a klíčové pojmy na základě dostupné odborné české i zahraniční literatury. Tato část obsahuje východiska pro marketingovou komunikaci, reklamu, jednotlivé druhy indoor prostředků …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of indoor advertising in shopping centers in the city of Pilsen. The main objective is to analyze the perception of advertising in selected shopping centers by the shoppers. The theoretical part of the thesis defines the fundamental definitions and key terms which are based on the study of professional literature. This part of the thesis introduces the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUBÁČKOVÁ, Simona. Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní centra v České republice a na Slovensku
Michaela Kratochvilová -
Nákupní centra v Brně-geografická analýza dostupnosti
Marek Sedláček -
Možnosti ochrany veřejného prostoru obchodního centra Vaňkovka
Klára Kadlecová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
Nákupní centra a jejich vliv na utváření "mall junkies" ve městech: na příkladu nákupního centra Šantovka v Olomouci
Martin TURČÍNEK -
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Gréta Klčová -
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Tereza Pantůčková