Jana Oulehlová

Master's thesis

Analýza marketingové strategie advokátní kanceláře

Analysis of the marketing strategy of law firm
Abstract:
Cílem mojí diplomové práce je provedení detailní analýzy současné marketingové strategie vybrané advokátní kanceláře. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů a procesů tvořící marketingovou strategii společnosti. Praktická část následně aplikuje poznatky teoretické části do praxe advokátní kanceláře. Zahrnuje podrobnou analýzu současné marketingové strategie a zároveň navrhuje …more
Abstract:
The aim of my thesis is a detailed analysis of current marketing strategy of previously chosen law firm. The theoretical part of my thesis is focused on determination of basic terms and processes forming the marketing strategy of company. The practical part applies theoretical findings on a specific law firm. Furthermore, includes detailed overview of current marketing strategy and also gives recommendation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2015
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Radim Kříž

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46425