Analýza marketingové strategie advokátní kanceláře – Jana Oulehlová
Jana Oulehlová
Master's thesis
Analýza marketingové strategie advokátní kanceláře
Analysis of the marketing strategy of law firm
Abstract:
Cílem mojí diplomové práce je provedení detailní analýzy současné marketingové strategie vybrané advokátní kanceláře. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů a procesů tvořící marketingovou strategii společnosti. Praktická část následně aplikuje poznatky teoretické části do praxe advokátní kanceláře. Zahrnuje podrobnou analýzu současné marketingové strategie a zároveň navrhuje …moreAbstract:
The aim of my thesis is a detailed analysis of current marketing strategy of previously chosen law firm. The theoretical part of my thesis is focused on determination of basic terms and processes forming the marketing strategy of company. The practical part applies theoretical findings on a specific law firm. Furthermore, includes detailed overview of current marketing strategy and also gives recommendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46425
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Radim Kříž
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Theses on a related topic
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský