Bc. Karolína Lhotská
Master's thesis
Firma v konkurenčním prostředí
A company in the competitive environment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá postavením Zemědělského družstva Kochánov v konkurenčním prostředí. V teoretické části je sepsán přehled základních termínů a pojmů využitých při vypracování vlastní práce. Důraz byl při vypracování věnován zejména analýzám vnitřního a vnějšího prostředí. Ve vlastní práci je představena charakteristika podniku včetně vybraných finančních poměrových ukazatelů, které shrnují …moreAbstract:
The thesis deals with the position of the Agricultural Cooperative Kochánov in the competitive environment. In the theoretical part, an overview of basic terms and concepts used in the elaboration of the thesis is written. Emphasis was given in the elaboration to the analysis of the internal and external environment. In the thesis itself, the characteristics of the company are presented, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Blahout, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights