Internetová marketingová komunikace prodejce jízdních kol – Kateřina Bodláková
Kateřina Bodláková
Bakalářská práce
Internetová marketingová komunikace prodejce jízdních kol
Internet Marketing Communication of a Bicycle Dealership
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je internetová marketingová komunikace společnosti Maxbike působící na trhu jízdních kol. Nejdříve je charakterizováno prostředí, které je rozděleno na mikroprostředí a makroprostředí. Poté následují teoretická východiska internetové marketingové komunikace. Samotné měření na stránkách je provedeno metodou pozorování. K analýze byl využit nástroj Google Analytics a facebookové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is internet marketing communication of Maxbike company which operates on the bicycles market. First part of thesis is focused on the micor-eviroment and macro-enviroment.Then there are specified theoretical ways out of internet marketing communication.The observation method is used for measurement on the websites. Google Analytics was used as the tool and also Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118216
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Pavlína Pawlasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout