Michal Vojtíšek

Bakalářská práce

Marketingová strategie vinařského spolku VOC Znojmo

Marketing strategy of winery association VOC Znojmo
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce nejprve popíšu teorii marketingového řízení s rozdělením na marketingové a komerční komunikace. V praktické části pak představím specifika vinařského marketingu, jednotlivé apelační vinařské systémy v Evropě, a vzniklé vinařské spolky VOC v České republice. Na příkladu vinařského spolku VOC Znojmo zmapuji použití jednotlivých prvků marketingového mixu. Na základě …více
Abstract:
Firstly, I describe the theory of the marketing management divided into marketing and commercial communication. In the second part, I introduce the specifics of the winery marketing, particular regulated wine of origin systems used in Europe, established winery association in the Czech Republic. I would like to chart individual elements of the marketing mix at Winery association VOC Znojmo. Based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Pavel Vajčner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72329