Marketingová strategie vinařského spolku VOC Znojmo – Michal Vojtíšek
Michal Vojtíšek
Bakalářská práce
Marketingová strategie vinařského spolku VOC Znojmo
Marketing strategy of winery association VOC Znojmo
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce nejprve popíšu teorii marketingového řízení s rozdělením na marketingové a komerční komunikace. V praktické části pak představím specifika vinařského marketingu, jednotlivé apelační vinařské systémy v Evropě, a vzniklé vinařské spolky VOC v České republice. Na příkladu vinařského spolku VOC Znojmo zmapuji použití jednotlivých prvků marketingového mixu. Na základě …víceAbstract:
Firstly, I describe the theory of the marketing management divided into marketing and commercial communication. In the second part, I introduce the specifics of the winery marketing, particular regulated wine of origin systems used in Europe, established winery association in the Czech Republic. I would like to chart individual elements of the marketing mix at Winery association VOC Znojmo. Based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72329
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Pavel Vajčner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72329
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský