Návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím – Aneta Paroulková
Aneta Paroulková
Diplomová práce
Návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím
Design of Loyalty Program for a Drugstore
Anotace:
Tématem této diplomové práce je návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím. Hlavním cílem práce je navrhnout věrnostní program pro všechny zákazníky společnosti Rossmann, který by vedl k jejich spokojenosti a věrnosti. Pro sběr dat byla využita metoda kvantitativní, konkrétně pozorování a elektronické dotazování. Data byla roztříděna v sešitu aplikace Microsoft Office Excel 2016 …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is a proposal of a loyalty program for a drugstore. The main objective of this work is to design a loyalty program for all customers of the Rossmann company, which would lead to their satisfaction and loyalty. The quantitative method was used for data collection, namely observation and electronic questioning. Data were categorized in spreadsheet of Microsoft Office …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Kateřina Žídková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová