Návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím – Aneta Paroulková
Aneta Paroulková
Master's thesis
Návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím
Design of Loyalty Program for a Drugstore
Abstract:
Tématem této diplomové práce je návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím. Hlavním cílem práce je navrhnout věrnostní program pro všechny zákazníky společnosti Rossmann, který by vedl k jejich spokojenosti a věrnosti. Pro sběr dat byla využita metoda kvantitativní, konkrétně pozorování a elektronické dotazování. Data byla roztříděna v sešitu aplikace Microsoft Office Excel 2016 …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is a proposal of a loyalty program for a drugstore. The main objective of this work is to design a loyalty program for all customers of the Rossmann company, which would lead to their satisfaction and loyalty. The quantitative method was used for data collection, namely observation and electronic questioning. Data were categorized in spreadsheet of Microsoft Office …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/132919
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Pavlína Kozáková
- Reader: Kateřina Žídková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAROULKOVÁ, Aneta. \textit{Návrh věrnostního programu pro prodejnu s drogistickým zbožím}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/aqw5dt/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová