Píseň jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí předškolního věku – Lucie KRAUSOVÁ
Lucie KRAUSOVÁ
Master's thesis
Píseň jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
The song as a means of developing communication skills in preschool children
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vliv adaptace hudebních činností na rozvoj komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část je věnována problematice komunikace, komunikační schopnosti, charakteristice předškolního období a tématu písně jako prostředku rozvoje komunikační schopnosti. V praktické části jsme zhodnotili úroveň komunikačních schopnosti dětí před a po aplikaci hudebních činností …viacAbstract:
The thesis is focused on the influence of musical adaptation activities in developing communication skills in preschool children. The theoretical part is devoted to communication issues, communication skills, characteristic of the pre-school and the theme song as a means of developing communication skills. In the practical part, we evaluated the level of communication skills of children before and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zverejniť od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedúci: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAUSOVÁ, Lucie. Píseň jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Speech and Language Therapy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost bilingvních dětí předškolního věku
Lenka Stibůrková -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost dětí předškolního věku z pohledu rodičů
Barbora Osičková -
Komunikační schopnost multilingvních dětí předškolního věku žijících v Irsku
Marie Pszczólková -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Komunikační schopnost a školní připravenost dětí předškolního věku
Jana Sedláčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva